Monday, January 16, 2012

Bezoek aan Wim Schermer.

Ik had mij al langer voorgenomen om een afspraak te maken met Wim. Afgelopen zondagmiddag na terugkomst van een fietstochtje rondom Lelystad ben ik gestart met de voorbereiding,.......... het lezen van zijn blog "Woude 6"  Dat blog bevat momenteel op de kop af 232 artikelen. Het leest als een goed boek! Na een paar uur lezen wist ik zeker dat het maken van een afspraak totaal geen probleem zou zijn. Vlak na zes uur heb ik gebeld en om er geen gras over te laten groeien is een afspraak gemaakt voor de volgende avond. Zondagavond iets na twaalf uur had ik het hele blog gelezen en de vele foto's bekeken.

Het blog heeft mij zo nieuwsgierig gemaakt dat ik gistermiddag al vroeg vertrokken ben om nog voor onze afspraak, bij daglicht, een wandeling te maken door De Woude. Ik had mij voorgenomen om na de wandeling in het plaatselijke café wat te eten en dan keurig volgens afspraak bij Wim aan te bellen, maar iets na vijven was ik al binnen bij Woude 6 en vlak voor elf uur zat ik weer op de pont om naar huis te gaan.

Dit soort super interessante gesprekken moet ik eerst verwerken, voordat ik er weer op terug kom.
Wim heeft in ieder geval aangeven dat hij bereid is om een lezing te geven op het Velomobiel Seminar!

Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment